ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Mε ελεγχόμενες εκρήξεις κατεδαφίστηκε τελικά η ταλαίπωρη Τράπεζα Θεμάτων!

Δόθηκε επιτέλους η χαριστική βολή στην απεχθή Τράπεζα Θεμάτων, αφού είχε προηγηθεί η περιπετειώδης «ληστεία». της από τη συμμορία των Daltons επί των ημερών του απερίγραπτου Λοβέρδου! Με μια σύντομη και καλά προετοιμασμένη διαδικασία κατεδαφίστηκε όπως είχε προαναγγελθεί, με ελεγχόμενες εκρήξεις.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ερωτηθείς για το θέμα έκανε -έχοντας υψωμένη τη γροθιά-την εξής λακωνική και αινιγματική δήλωση: «No pasaran» ! Κυβερνητικοί κύκλοι δικαιολογούν την παράξενη αυτή στάση, επικαλούμενοι τις κρίσιμες στιγμές που περνά η χώρα. Γι αυτό τον λόγο δεν έχουν ακόμα τοποθετηθεί σχετικά και τα κόμματα.

Ωστόσο το Υπουργείο παιδείας, παρόλο που τα βλέμματα της κοινής γνώμης είναι στραμμένα στις δραματικές εξελίξεις των διαπραγματεύσεων με τους Ευρωπαίους εταίρους, εξέδωσε την εξής ανακοίνωση: «Καμιά δίκαιη πολιτική δεν μπορεί σήμερα να υποστηρίξει ότι συνεχίζει το προγενέστερο έργο.Όμως αντιστεκόμαστε τόσο στη γοητεία των κατεστημένων αντιλήψεων όσο και στη γοητεία της άγονης καταστροφής τους.  Δεν επιδιώκουμε ούτε την αδιατάρακτη συνέχιση, ούτε όμως και την έσχατη ΘΥΣΊΑ! Το  ζητούμενο είναι ο επανασχεδιασμός, η αναδιάρθρωση και η ουσιαστική αναβάθμιση της εκπαίδευσης. Συνέβη η ΙΣΤΟΡΙΚΉ πραγματοποίηση τούτου του στόχου να ξεκινήσει με το ΣΥΜΒΟΛΙΚΌ γκρέμισμα της Τράπεζας των θεμάτων. Υποσχόμαστε ότι τα χαλάσματα θα ενσωματωθούν στην παλινόρθωση της παιδείας μέσα από μια γόνιμη, διαρκή και ξεκάθαρη διαβούλευση για τον καθορισμό των στρατηγικών μας στόχων!»

Γνωστοί και έγκριτοι επιστήμονες όταν ερωτήθηκαν σχετικώς, δήλωσαν τα εξής καθησυχαστικά : «Είναι γεγονός ότι η συσσώρευση ανωμαλιών οδηγεί στην κατάσταση κρίσης. Η αμφισβήτηση των θεμελίων της προϋπάρχουσας κατάστασης είναι λογική συνέπεια της απώλειας εμπιστοσύνης στο συντηρητικό  κατεστημένο. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι βρισκόμαστε σε «επαναστατική».  περίοδο όπου οι οι προηγούμενες θεωρίες και οι θεσμοί έχουν μεν αποτύχει, συνυπάρχουν όμως με τους νέους σε μια «ιδιόρρυθμη» κατάσταση. Ελπίζουμε στην επικράτηση ενός νέου μοντέλου για μια πλήρη μεταστροφή της εικόνας που είχαμε έως τώρα για την ταλαίπωρη παιδεία!  Και κατέληξαν : Πρέπει επίσης επιτέλους να αποκαταστήσουμε τη σχέση μαθητή – καθηγητή γκρεμίζοντας το τείχος που τους χωρίζει . και να αμβλύνουμε την ιστορική αντιπαλότητα ανάμεσά τους.»

Εν τω μεταξύ μεταφέρουμε με επιφύλαξη την πληροφορία ότι οι Φινλανδοί, εντυπωσιασμένοι από τις εξαγγελίες της νέας κυβέρνησης για την παιδεία , αποστέλλουν ειδικούς για να τις μελετήσουν με σκοπό να τις προσαρμόσουν στο δικό τους σύστημα!

Εύγε!

Advertisements
Κλασσικό

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s