ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ένα σύντομο σκωπτικό σχόλιο για το εκλογικό αποτέλεσμα συνοδευόμενο μετά μουσικής…

  1. Το διακύβευμα των «εκλογών» :

πουτσος

βαζαλινη

2. Ο νικητής :

τσιπρασ

3. Οι έξαλλοι πανηγυρισμοί :

Και ένα μόρτικο τραγουδάκι, αφιερωμένο εξαιρετικά στην πρωθυπουργάρα καθότι ναούμ είναι λεβέντης μάγκας και αλανιάρης.

Τι το θες το κουταλάκι

 Στίχοι : Τάκης Μουσαφίρης
Μουσική :   Τάκης Μουσαφίρης

 Τι το θες το κουταλάκι
να μου δώσεις το φαρμάκι;

koytalaki

 

 

 

 

Τι το δίνεις λίγο λίγο;
Δώσ’ το μου όλο για να φύγω.

Αφού δεν μπορείς να νιώσεις
τη δική μου την ψυχή,
πάρε θάρρος να μου δώσεις
τη χαριστική βολή.

Τι το θες το κουταλάκι,
τι το θες, τι το θες;

Τι το θες το κουταλάκι
να μου δώσεις το φαρμάκι;
Τι το δίνεις στάλα στάλα
κι έχω βάσανα μεγάλα;

ΠΙΚΕΤΕΣ

 

 

 

 

 

ΤΕΛΟΣ

Κλασσικό

Σχολιάστε

